מה הסוד בעיצוב חנויות ורשתות? אני אמנם לא מעצב פנים, אך כלקוח מתבונן, אני קורא לזה "אפקט הוואוו", שהוא האפקט שמקבלים כמסתכלים על חלון הראווה של חנות, ואז התעצמותו עם הצעד הראשון שבכניסה לחנות. אותו צעד שקובע אם ניכנס לחנות או שנסתובב ונחזור כלעומת שבאנו.
אם כן, הרושם הראשוני מתחיל עוד מחוץ לחנות. לכן, השטח שמסביב לדלת החנות וסביבתה צריך להיות נקי ומטופח. ניתן להוסיף עציצים, אביזרי תפאורה או מתקנים, בהתאם כמובן לסוג החנות וקהל היעד. חלון הראווה הוא זה שמשדר ללקוחות מהו אופייה של החנות, והגורם המכריע בהחלטת הלקוחות אם הם רוצים להיכנס לתוכה או לא. אז היכן נכנס לכאן דפוס?
בית דפוס דיגיטלי יכול להציע לך פתרונות שיווקיים לנקודות מכירה. מדובר על באנרים- כן, באנרים ממש כמו באינטרנט- שמטרתם למשוך את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאלים כך שיהיה "קליק" והם ירצו להיכנס. ישנם סוגים שונים של באנרים, בגבהים ובצורות מגוונות, כך שניתן להתאים את הבאנר לאופי החנות. הבאנר כולל גרפיקה, תמונה ואת המסר שהחנות רוצה להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שעומדים מחוץ לחנות. הבאנר הוא שמשכנע אותם שכדאי להם להיכנס, נותן להם "טעימה" ממה שמחכה בפנים, וביכולתו להעביר מסרים ותחושות טוב יותר מבובות מולבשות או תצוגה סטנדרטית של פריטים.
ידוע שללקוחות יש נטייה לקנות פריטים נוספים במבצע או בהנחה בעמדת הקופה. איך ניידע אותם על מבצעים? הנחות מיוחדות? פריטים מובילים? ממש כמו שיש באנרים, יש גם מיני- באנרים. דוגמאות מובילות לכך הם המיני רול-אפ, המיני אקס- באנר והמיני אל-באנר. אלו הם מיני-באנרים המיועדים להצבה ליד הקופות והם משאירים על הלקוחות רושם רב בזכות היותם אלגנטיים. כמו כן, הם מושכים את עיניהם ותשומת ליבם של הלקוחות. כלקוח, אני חש שחנות שמציבה מיני-באנר מעבירה מסר שהיא מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, לעומת חנויות בהן מודיעים על מבצעים בכתב יד על דפי A4 לבנים.
"רגע, סטופ! יש מבצע!". במקום לבקש מהמוכרות בחנות לצעוק זאת בכל פעם שלקוח עובר ליד מבצע, ניתן להזמין סטופר/ צנחן. הצנחן הוא הסטופר בנקודת המכירה, וכשמו כן הוא- שלט בולט ה"צונח" מהמדף וגורם ללקוח לעצור (סטופ). גודלו כגודל גלויה ומתלווה אליו פס שקוף או לבן להדבקה באורך 20 ס"מ. הסטופר מודיע כי במדף זה יש מבצע/ הנחה ומשום שהוא בולט, הוא מושך תשומת לב.
גם הצבת מוביילים בחלון הראווה ובתוך החנות עצמה יכולים להוסיף עושר רב לנוף ההוויתי של החנות. מוביילים מושכים את העין וגם את.... היד. אותו אינסטינקט ילדות שמושך את מבטו של התינוק מעלה, וגורם לו להושיט את ידו השמימה, תקף גם לגבי מבוגרים. האינסטינקט לעולם לא נמוג, ומבוגרים אוהבים להביט במוביילים, לשחק בהם ולסובב אותם. לכן, מוביילים מהווים כלי מעולה להעברת מסרים. ניתן לעצב אותם בצבעים מושכי עין ובצורות שונות, בהתאם למוצר או לרעיון שהחנות מעוניינת למכור. ניתן לעצב את המובייל בצורת המוצר המועדף או המוביל בחנות וכך להביא לתשומת לב מוגברת אליו.
גם הקאט- אאוט מוביל לאפקט הוואוו. הקאט אאוט הוא חיתוך צורני ממוחשב הנעשה במכונת חיתוך. המתקן מושך תשומת לב בגלל שניתן לעצבו בכל צורה שתחפצו, בין אם בצורת המוצר, דוגמנית, דמות מהסרטים ועוד. הקאט אאוט משדר קידמה ויכול להתאים לטווח רחב של צרכים וקהלי יעד.
קמפוס לדפוס דיגיטלי מספקת מגוון של פתרונות עיצוב באמצעות מתקני תצוגה לחנויות ולנקודות מכירה. חנויות ורשתות נמדדות על ידי לקוחות בהתאם ליכולתן למשוך אותם פנימה, ולעורר את תגובתם לרכישה. ניתן להעלות את אחוזי ההצלחה באמצעות שימוש בגירויים שונים כמו באנרים, מיני-באנרים, סטופרים, קאט אוטטים, ועוד. לפתרונות תצוגה נוספים ולתמונות המוצרים המופיעים כאן, ניתן להיכנס לאתר שלנו http://www.campus.org.il/.
אם כן, הרושם הראשוני מתחיל עוד מחוץ לחנות. לכן, השטח שמסביב לדלת החנות וסביבתה צריך להיות נקי ומטופח. ניתן להוסיף עציצים, אביזרי תפאורה או מתקנים, בהתאם כמובן לסוג החנות וקהל היעד. חלון הראווה הוא זה שמשדר ללקוחות מהו אופייה של החנות, והגורם המכריע בהחלטת הלקוחות אם הם רוצים להיכנס לתוכה או לא. אז היכן נכנס לכאן דפוס?
בית דפוס דיגיטלי יכול להציע לך פתרונות שיווקיים לנקודות מכירה. מדובר על באנרים- כן, באנרים ממש כמו באינטרנט- שמטרתם למשוך את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאלים כך שיהיה "קליק" והם ירצו להיכנס. ישנם סוגים שונים של באנרים, בגבהים ובצורות מגוונות, כך שניתן להתאים את הבאנר לאופי החנות. הבאנר כולל גרפיקה, תמונה ואת המסר שהחנות רוצה להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שעומדים מחוץ לחנות. הבאנר הוא שמשכנע אותם שכדאי להם להיכנס, נותן להם "טעימה" ממה שמחכה בפנים, וביכולתו להעביר מסרים ותחושות טוב יותר מבובות מולבשות או תצוגה סטנדרטית של פריטים.
ידוע שללקוחות יש נטייה לקנות פריטים נוספים במבצע או בהנחה בעמדת הקופה. איך ניידע אותם על מבצעים? הנחות מיוחדות? פריטים מובילים? ממש כמו שיש באנרים, יש גם מיני- באנרים. דוגמאות מובילות לכך הם המיני רול-אפ, המיני אקס- באנר והמיני אל-באנר. אלו הם מיני-באנרים המיועדים להצבה ליד הקופות והם משאירים על הלקוחות רושם רב בזכות היותם אלגנטיים. כמו כן, הם מושכים את עיניהם ותשומת ליבם של הלקוחות. כלקוח, אני חש שחנות שמציבה מיני-באנר מעבירה מסר שהיא מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, לעומת חנויות בהן מודיעים על מבצעים בכתב יד על דפי A4 לבנים.
"רגע, סטופ! יש מבצע!". במקום לבקש מהמוכרות בחנות לצעוק זאת בכל פעם שלקוח עובר ליד מבצע, ניתן להזמין סטופר/ צנחן. הצנחן הוא הסטופר בנקודת המכירה, וכשמו כן הוא- שלט בולט ה"צונח" מהמדף וגורם ללקוח לעצור (סטופ). גודלו כגודל גלויה ומתלווה אליו פס שקוף או לבן להדבקה באורך 20 ס"מ. הסטופר מודיע כי במדף זה יש מבצע/ הנחה ומשום שהוא בולט, הוא מושך תשומת לב.
גם הצבת מוביילים בחלון הראווה ובתוך החנות עצמה יכולים להוסיף עושר רב לנוף ההוויתי של החנות. מוביילים מושכים את העין וגם את.... היד. אותו אינסטינקט ילדות שמושך את מבטו של התינוק מעלה, וגורם לו להושיט את ידו השמימה, תקף גם לגבי מבוגרים. האינסטינקט לעולם לא נמוג, ומבוגרים אוהבים להביט במוביילים, לשחק בהם ולסובב אותם. לכן, מוביילים מהווים כלי מעולה להעברת מסרים. ניתן לעצב אותם בצבעים מושכי עין ובצורות שונות, בהתאם למוצר או לרעיון שהחנות מעוניינת למכור. ניתן לעצב את המובייל בצורת המוצר המועדף או המוביל בחנות וכך להביא לתשומת לב מוגברת אליו.
גם הקאט- אאוט מוביל לאפקט הוואוו. הקאט אאוט הוא חיתוך צורני ממוחשב הנעשה במכונת חיתוך. המתקן מושך תשומת לב בגלל שניתן לעצבו בכל צורה שתחפצו, בין אם בצורת המוצר, דוגמנית, דמות מהסרטים ועוד. הקאט אאוט משדר קידמה ויכול להתאים לטווח רחב של צרכים וקהלי יעד.
קמפוס לדפוס דיגיטלי מספקת מגוון של פתרונות עיצוב באמצעות מתקני תצוגה לחנויות ולנקודות מכירה. חנויות ורשתות נמדדות על ידי לקוחות בהתאם ליכולתן למשוך אותם פנימה, ולעורר את תגובתם לרכישה. ניתן להעלות את אחוזי ההצלחה באמצעות שימוש בגירויים שונים כמו באנרים, מיני-באנרים, סטופרים, קאט אוטטים, ועוד. לפתרונות תצוגה נוספים ולתמונות המוצרים המופיעים כאן, ניתן להיכנס לאתר שלנו http://www.campus.org.il/.